תכירו: האפליקציה שאהוד ברק משקיע בה מיליון דולר

אחת מהבעיות שריפורטי פותרת היא הצפת מוקדי החירום בקריאות שווא, דבר שיוכל להצטמצם באופן משמעותי כשניתן יהיה לדעת על מיקום וזהות מזמין הקריאה
ישראל פריי 1 Comment on תכירו: האפליקציה שאהוד ברק משקיע בה מיליון דולר

הרזומה הביטחוני העשיר לצד ההתמצאות הטכנולוגית של אהוד ברק, מרכזים עניין גדול סביב השקעותיו בסטארטאפים • החברה שזכתה להשקעה המתוקשרת: מפתחת אפליקציה המחברת את משתמשיה לגופי החירום

אחת מהבעיות שריפורטי פותרת היא הצפת מוקדי החירום בקריאות שווא, דבר שיוכל להצטמצם באופן משמעותי כשניתן יהיה לדעת על מיקום וזהות מזמין הקריאה
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו במדורי ה'מאורסים' בקרוב? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שילוב של איש צבא וביטחון ו'פריק' של טכנולוגיות מתקדמות הוא לא בהכרח שגרתי, אך החייל המעוטר ביותר בצה"ל, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק, מחזיק בשתי המעלות גם יחד. בשנים האחרונות מעורב ברק בפרויקטים עסקיים שונים, כשחלק לא מהם בהם הוא השקעה בסטרטאפים.

וכשחברה המציעה פתרון למצבי חירום זוכה להשקעתו של ברק, עיניים רבות מופנות לעברה, ומטבע הדברים היא זוכה לעניין רב. כזאת היא השקעתו של ברק בחברת ההזנק הישראלית Reporty Homeland Securit (ריפורטי ביטחון לאומי) המפתחת פלטפורמה לדיווח ולשידור בזמן אמת למקרי חירום.

החברה שהוקמה לפני כשנתיים על ידי קצין לשעבר ביחידה עילית, גייסה לשורותיה מפתחים מובחרים בוגרי יחידות הטכנולוגיה של זרועות הביטחון, שהצליחו לפתח אפליקציה פשוטה וקלה להפעלה, המחברת את משתמשיה באופן ישיר לכל גופי החירום וההצלה במדינה בה הוא נמצא.

אחת מהבעיות שריפורטי פותרת היא הצפת מוקדי החירום בקריאות שווא, דבר שיוכל להצטמצם באופן משמעותי כשניתן יהיה לדעת על מיקום וזהות מזמין הקריאה. בנוסף, היא מיועדת לחסוך זמן ניווט ואיתר שלעתים עלול להפוך לקריטי.

שנה לאחר השקעתו בחברה, התייצב השבוע ברק מול המצלמות, והציג בגאווה את המוצר שנמצא בשלבי פיתוח מואצים תוך ניהול מו"מ עם גופים גדולים בעולם. "יכולנו לגייס כסף לא רק מברק", אמרו בזמנו מייסדי החברה, "אבל רצינו ממנו יותר מאשר כסף אלא גם את ההבנה שלו בתחום והגישה שלו לנושא".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעניין הרי אפילו למכור נעליים הוא לא יודע, ופתאום נהיה כזה חכם…